Skip to content

SEO & SEA Online marketing

Een mooie website is natuurlijk heel erg leuk, maar je hebt niks aan een website als die geen bezoekers krijgt, hiervoor bestaand SEO (Search Engine Optimization) en SEA (Search Engine Advertising) voor. Dit zorg ervoor dat je per pagina een specifieke term in het zonnetje kan zetten. Zo kan je je doelgroep snel benaderen door bijvoorbeeld op plaatsen je SEO te optimaliseren.

  • Resultaat

    Analytics zijn altijd in te zien en hier zijn prachtige grafieken voor, daarom is het handig om alles zo goed mogelijk bij te houden met online marketing, hoe lopen je zoektermen, vallen er een paar af of niet?

  • Zoektermen

    Het is heel belangrijk dat je weet welke zoektermen je doelgroep gebruikt en niet simpelweg verkeerde zoektermen opgeeft. Dit kan fataal zijn, daarom help ik je graag om te juiste zoektermen op te zoeken.

  • Doelgericht

    Iedereen denkt anders, daarom is het goed om niet alleen vanuit je eigen schoenen maar ook die van jouw klanten te kijken, waar zouden die op zoeken om jouw dienst op product te vinden? Vraag het ze.

  • Adwords

    SEO kost tijd, en veel ook, alleen om je website uit quarantaine te halen ben je al 3 maanden verder en een indexeren kan tot 1 maand duren, daarom is voor de ongeduldige onder ons Google Adwords.

  • Geduld

    Iedereen wil bovenaan staan op de veelbezochte zoektermen, dit is logisch, maar je kan beter rustig opbouwen zodat je website of webshop wat meer punten scoort zodat je sneller hoger kan komen in de zoekresultaten.

  • Social media

    Google Adwords is ontzettend prijzig, dus dit is niet altijd de beste keuze om hier direct in te investeren, daarom moet je goed naar de doelgroep kijken, soms kan je al voor een mooi bedrag een social media campagne starten.

Niet alleen tekst Meerdere factoren

Er is naast je teksten veel meer wat speelt om hoger in de zoekresultaten te komen. Je codering moet goed schoon zijn zodat Google makkelijk en snel je site kan indexeren. Ook is de hiërarchie belangrijk voor je website of webshop, gebruik je wel de goede H1 of is je menu wel goed ingedeeld. Zo zijn er nog veel meer punten.

  • Zoekwoorden vergaren en volume onderzoeken
  • Zoekwoorden bijhouden in het rapport
  • Pagina optimalisatie HTML en Content
  • Afbeeldingen optimaliseren
  • Google Search Console verbeteringen toepassen
  • Tekstuele verbeteringen uitvoeren
  • URL-structuur optimaliseren
  • Interne links aanmaken
Denken
Online Marketing

Software De tools

Voor de juiste online marketing heb je de juiste tools nodig. Deze tools kunnen je helpen op veel verschillende manieren, zoals het aantal zoekvolume kijken op een zoekterm of gerelateerde items aan een zoekterm. Elke tool heeft zijn eigen specialiteit.

  • Yoast

    Een WordPress tool die SEO verwerkt in de site.

  • Google Analytics

    Zorg voor een inzicht van je bezoekers en andere statestieken,

  • Search Console

    Een extra tool voor meer inzicht in je linkbuilding.

  • Audit

    Hoeveel scoort je site en wat kan er verbeterd worden.

Een richtlijn Wat kost het?

Basis

  • 4 uur actief
  • 5 zoekwoorden
  • Regionaal
  • Monitoring
  • Analytics
  • Audit
€250,-

(excl. BTW)

Plus

  • 8 uur actief
  • 10 zoekwoorden
  • Regionaal
  • Monitoring
  • Analytics
  • Audit
€500,-

(excl. BTW)

Premium

  • 12 uur actief
  • 15 zoekwoorden
  • Regionaal
  • Monitoring
  • Analytics
  • Audit
€750,-

(excl. BTW)

Custom

  • 16+ uur actief
  • 20+ zoekwoorden
  • Regionaal
  • Monitoring
  • Analytics
  • Audit
€1000,-

(excl. BTW)

*Al deze bedragen worden maandelijks geïncasseerd van de opgegeven rekening. Deze bedragen kunnen in overleg per kwartaal of per jaar geïncasseerd worden. Wilt u het toch anders doen kan dit altijd in overleg.

Vrijblijvende offerte opvragen Ik heb interesse!

Nadat u dit formulier heeft ingevuld krijg u binnen een paar uur een persoonlijk opgebouwde offerte in uw mailbox.

Verzonden